Ulotki mają to do siebie, że stopują szczególną uwagę odcieniem, hasłem i sposobem ich otrzymania. Inaczej zerkniemy na ulotkę otrzymaną wraz z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką ofertę w postaci ulotki na ogół wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi.

W następstwie tego w trakcie projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o słusznie przyjazny kolor, który pozwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę i na chwytliwe hasło, dzięki jakiemu zostaniemy zapamiętani, nawet jeżeli ulotka wyląduje w koszu.

Na należytej ulotce musi znaleźć się również adres i nazwa firmy, proponowane usługi i odpowiednie zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu zazwyczaj są przeglądane w poszukiwaniu atrakcyjnej oferty jednak oraz z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie mieć pewność, iż stworzona przez nas praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają także slogany reklamujące naszą klarowną jednostkę gospodarczą, które odnajdą się na plakatach, ulotkach czy wizytówkach, które rozdawać będziemy prawdopodobnym kontrahentom – sprawdź artykuły reklamowe dla farmacji. Im poprawniejszy slogan, tym większa pewność, że zostanie zapamiętany oraz kojarzył się będzie tylko z prowadzoną przez nas firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad jedna druga sukcesu, może być wykorzystywany w dowolny sposób, żeby zaintrygować konsumenta powinien być umieszczany oczywiście w jak największej ilości miejsc jednakże wystarczy ulotka z trafnym hasłem oraz sloganem, aby dać się zapamiętać.

Wiadome jest, iż wiele sloganów kojarzy nam się jedynie z jedną firmą oraz pamiętamy je przez długie lata, wobec tego właśnie jest to tak ważne. Im poprawniejszy dla opisującej nas firmy, tym poprawniej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w odpowiednim momencie i w przypadku zapotrzebowania na nie przez konsumentów. Jeżeli nie prowadzimy restauracji, czasem jesteśmy w stanie zaczekać na kontakt, niemniej jednak idealna reklama z pewnością zezwoli nam go łatwiej uzyskać.